2014. szeptember 24., szerda

Búcsúzom

Drága olvasóim,
A BLOG BEZÁRJA A KAPUIT!
Sajnálom, hogy ezt a hírt kell veletek közölnöm, de egy ideje már fontolgattam a dolgot. Eddig úgy gondoltam, hogy nem fogom feladni, mert sokkal többet jelentett nekem ez az oldal, mint bármelyik másik, és a történet is fontos része volt az életemnek; mégis muszáj volt döntenem. 
Mint észrevettétek, lassan több, mint 2 hete nem volt rész; amelyet nagyon sajnálok, de igazából ennek oka is csupán ezekben áll: 
- Legelsőként, a minden olvasó által ismert iskola szót pötyögném be; hiszen ez a fő kiváltó ok.
Igazából, szinte biztos voltam benne, hogy nem lesz olyan nehéz, mint amilyennek elmondták; de sajnos csalódnom kellett. Sokkal nehezebb, mint ahogy leírták; képtelenség úgy leülnöm a laptopomhoz, hogy ne valami tanulással kapcsolatos dolgot csináljak. Időm pedig ennél sokkal kevesebb van.
- A második ok, talán annyi lenne, hogy már a nyáron észrevettem, hogy kinőttem a fanfictionokból. 
Mármint még mindig olvasok néhányat; sőt igazából csak azokat olvasom, de már ebben sem lelem szórakozásomat. Félreértés ne essék; még mindig imádom a One Direction fiúkat; csupán eljutottam arra a szintre, hogy végre olyan emberekként tekintsek csupán rájuk; mint, akik a kedvenc dalaimat írják.
- A harmadik az lenne, hogy képtelen vagyok felvenni a versenyt a többi újonnan megnyíló bloggal.
Lassan mindenki ugyanazokat a történeteket írja le, mint a többiek, csak máshogy megfogalmazva. Úgy érzem, hogy én ennél sokkal többre is képes vagyok, minthogy reménytelen szerelmekről, meg nem történt eseményekről, bajkeverő lányokról, félelmetes szituációkról, és ezekhez hasonló történésekről regéljek. 
Személyemet a továbbiakban csupán olvasóként fogjátok megtalálni; több blogot nem kezdek; az eddigieket kitörlöm és tiszta lappal kezdek neki a sajátmagamnak íródó történeteimnek; regényeimnek. Ott jobban ki tudok mostanában bontakozni; nincs határidő, és elvárás. Bármelyik pillanatban változtathatok a dolgokon, és talán nyugodtabban is tudom vezetni a szálakat. Van esély rá, hogy egyszer ezeket is publikálom majd, de ebben nem vagyok biztos. Egyelőre, visszabújtam a barlangomba. 

Igazából el tudom képzelni, hogy most rátekintetek az olvasóimat és a kattintásokat jelző számra, és képtelenek vagytok felfogni, hogy miért teszem ezt, mikor elég nagy sikerem van. 
Bevallom, hogy sehol sem bizonyítottam ennyire az életemben, mint itt. A legelső sikeres blogomnak is csupán 5000 felett járkált a megtekintések száma; az olvasóim pedig szintén kevesebben voltak, mint 20-an. Aztán jött ez; kb. fél év alatt összeszedtem majdnem 50 olvasót, és 22000 kattintást. A csúcsra kerültem, és most itt is hagyom abba. 

A mindenem volt a történet; ebben tényleg benne voltam, mind Niall, mind Winter karakterében. A gondolataim, a napjaim történéseihez kapcsolódó érzéseimet itt illesztettem egy sztoriba, és megkaptam ezt, melyet sokan imádtatok; velem együtt. Most pedig teljes mértékben el szeretnék válni tőle, ahogy a régi énemtől is. Ezen a részen bontakozik ki a magnánélet szavacska; így nem is mondanék többet. 

Köszönöm, hogy olvastatok. Hogy bearanyoztátok a legrosszabb napjaimat is. Hálás vagyok minden pipáért, és köszönöm a tehetséges lányoknak, akik a kinézetről gondoskodtak. Nem győzök hálálkodni nektek, mert rajtatok kívül senki másnak nem köszönhetem meg azt, hogy támogattatok. 

Remélem a jövőben még hallunk egymásról, 
Cynthia T. 

(A BEJEGYZÉS 48 ÓRÁIG LESZ KINT AZ OLDALON, MAJD AZ EGÉSZ BLOGOT TÖRLÖM, ADDIG NYUGODTAN ÍRJATOK NEKEM, HA VAN KEDVETEK.)

15 megjegyzés:

  1. Ne töröd a blogot! Legyszii imádom ezt a blogot és bele halnék ha törölnéd a blogot :(. Mikor a blogodat olvasom akkor bele élem magam Wi szerepébe.
    Mikor elkezdtem olvasni a blogod uttána döntöttem el hogy én is írók egy blogot (ami nagyon szõrnyûre sikeredett) nagyon imádom a blogot.
    De ha így döntöttél én megpróbálom elfogadni.
    Minden jót neked . Remélem olvashatok általad írott blogot.
    Ha rám hallgatsz nem hagyod abba az írást mert nagyon jól írsz!
    Csak ennyit akartam.
    Sok csók : Egy olvasód, Bridgit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bridgit! :)

      Én magam is nagyon sajnálom a dolgot, de ez már eldöntött. Lehet, hogy az oldalt meghagyom nektek, hogy vissza tudjátok olvasni, de igazából ennyi lett volna.
      A továbbiakban is írni fogok, ne aggódj! Már készül az első könyvszerűségem. Nem hinném, hogy ki fogom adatni, de akkor is fejlesztem tovább a képességem, és lehet, hogy hamarosan majd visszatérek.
      Köszönöm, hogy az olvasóm voltál;
      Cynthia T. ♥

      Törlés
  2. Kedves Cynthia Taylor!
    Bár nem iratkoztam fel és nem kommenteltem -magam sem tudom miért- rendszeresen olbastam a blogot. Mindig megnézzem, hogy van e kint új rész, és most, hogy ezeket a sorokat olvastam, elszomorodtam. Nagyon rossz lesz, hiszen az olvasott blogjaim száma vészesen csökken. Ez volt -neked köszönhetően- a legjobb közöttük.
    Mindezek mellett megértem, ha nincs időd, hisz én is így vagyok. Remélem majd azért még folytatod a blogolást!
    Szomorúan búcsúzom: Natalie B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Natalie,
      köszönöm szépen, hogy nyomon követted a blogom, annak ellenére is, hogy nem iratkoztál fel. Úgy látszik 48-nál mégis több olvasóm volt, s kezdek egyre nehezebb szívvel gondolni az elválásra.
      Számomra is rengeteget jelentett a blog; remek környezetben mutathattam meg, hogy mire vagyok képes, ti pedig áhitattal olvastátok, pedig szerintem még mindig nem írok annyira jól; van mit fejlődnöm.
      Örülök, hogy az enyémben találtad meg az általad keresett történetet, és hálás vagyok minden kedves szóért.
      Döntésemet mégsem másítom meg, amit sajnálok. A blot a holnapi naptól zárva, és törölve.
      Köszönöm, hogy velem tartottál;
      Cynthia Tailor. ♥

      Törlés
  3. NEEEEEEEEE :'(((((((((((((((((((

    VálaszTörlés
  4. Kérlek ne töröld a blogot! Persze tudom, hogy kinőttél és sokat kell tanulnod. :(
    Kíváncsian követtem volna a további cselekményt. Azt, hogy mi lenne a szerelmes párral, a babával és minden mással.
    Minden reggel arra gondoltam, hogy új rész került fel. De ma csak délután ültem géphez, és mikor megláttam a bejegyzést, sírni támadt volna kedvem.
    Nekem is volt sok blogom és gondolkozom következőn is. De soha nem lenne ilyen sikeres mint a Tiéd! Nagyon fog hiányozni ez a blog, és remélem hogy azért véglegesen nem törlöd ki a blogot.
    Szívesen visszaolvasnám majd. Előröl kezdeni az egész történetet, és újra beleélni magamat.
    A remény hal meg utoljára, nagyon remélem, hogy egyszer arra jövök fel, hogy a 2. évad IX rész üti meg a szemem.
    Nagyon fogsz hiányozni, sok sikert!
    Ezer puszi,
    Fanni ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ui.: Ha nem bánod, most megyek sírni és még több zsepit használok el.
    uui.: Még betegebb lettem ettől :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Fanni!
      Te már hosszabb ideje leptél meg kommenteiddel, vidítottad fel napjaimat édes szavaiddal, és elhiheted, hogy számomra is fáj a búcsúzás, de ebben a helyezetben nem tehetek mást. Nem akarla fájdalmas tévhitekbe ringatni titeket; nem akarom, hogy örökké várjatok a meg nem jelenő részekre, hiszen úgy vélem nem jár ki nektek a sok késés és hiba, amit elkövettem veletek szemben.
      Igazából leírnám még több mondatban azokat az érzéseket, amik most bennem kavarognak, de képtelen vagyok szavakba foglalni őket. Az életemben itt most lezárult egy rész; már két éve szorgalmas tagja vagyok a blogger világnak, s most egyszercsak megszakítom a dolgot.
      Abban viszont hűen bízom, hogy egyszer viszont látlak titeket. Amennyiben visszatérek, írok ide a blogra, melyet mégsem törlök ki, viszont már nem válok részévé. Ez csupán nektek marad meg, és azoknak az egyéneknek, akik netán le szeretnék másolni.
      Sok puszival búcsúzom és jobbulást kívánok neked;
      Cynthia Tailor ♥

      Törlés
  5. Szia!
    Sajnálom , hogy abbahagyod, remélem azért látni fogod a kommentemet.
    Elhiszem, hogy a kilencedik nehéz, mivel egy minden új most. Azért remélem jól érzed ott magad :)
    Már kinőttél a funfactionokból ez mindenkinél bekövetkezik, már nem akarod , hogy feleségül vegyenek a srácok stb. Ez nálam is bekövetkezett már . Igazából csak kettő blogot olvasok , az egyik ez volt :)
    Az , hogy képtelen vagy felvenni a versenyt a többi bloggal egyáltalán NEM IGAZ!
    azok csak mind másolatok (persze vannak kivételek). A tied az élen áll :) Talán egyszer majd folytatod! Sok sikert a novelláidhoz és a sulihoz is!!! :)
    Remélem még hallok majd felőled ;)

    xx Kriszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Krisztina! :)
      Szomorúan olvastam kommentedet, és az utolsó sorokon meg is hatódtam. Te kb. tényleg az eleje óta velem vagy, s nagyon sokat jelenetesz nekem, mint olvasó. Sajnálom, hogy csalódást kell okoznom, és biztos vagyok benne, hogy most mind egy kicsit mérgesek vagytok rám; vagy azok lesztek a továbbiakban.
      Köszönöm, hogy ennyit jelentett neked a blogom, és hálás vagyok az összes kedves szóért, amivel mindig illettél, még akkor is, ha tényleg szörnyű fejezettel állítottam be.
      Sajnálom, hogy az olvasott blogjaitok száma ismét csökkent, és az esik a legrosszabbul, hogy ez most pont miattam van.
      A suli nagyon tetszik, pozitív vagyok ezzel kapcsolatban, és egyre jobban beilleszkedek.
      Én is remélem, hogy hamarosan ismét beszélünk.. :)
      Szomorúan búcsúzom,
      xxx. Cynthia Tailor ♥

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cynthia!
      Bocsi az előbb véletlen kitöröltem a kommentet. Szóval akkor kezdem.. ez volt a kedvenc blogom és mindig az is marad. Imádtam ezt a történetet olvasni teljesen beleéltem magam Wi szerepébe. Tudom hogy mit érzel , nekem is nagyon sokat kell tanulnom. Remélem azért még valamikor publikálni fogsz részt. Ezer puszi

      Törlés
    2. Kedves Elizabeth! :)
      Semmi probléma, mindenkivel megeshet :D
      Örülök, hogy így érzel a blog felől, és megmelengeti a szívemet, hogy többen is azt mondtátok, hogy teljesen odavoltatok azért, amit kreáltam. Emiatt talán még rosszabbul érzem magam amiatt, hogy abbahagytam, de sajnálatos módon, csak így tudtalak titeket kihagyni a tévhitekből, miszerint hamarosan érkeznek a részek.
      Nem tudom, hogy valaha visszatérek-e majd ide; de bízom benne, hogy hallani fogtok még rólam, mert már készülőben van az újabb történetem - egyelőre még csak dokumentum formában.
      Köszönöm, hogy az olvasóm voltál,
      Cynthia Tailor ♥

      Törlés
  7. Csa3ódta0 benned, De egy dóígót Yegyezz neg ebbőí nen íehet hínőní

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Di!
      Sajnálom, hogy csalódnod kellett bennem. Én nem azt állítottam, hogy a fiúkat nőttem ki, ha erre célzol. Még mindig imádom őket, ott voltam a WWA vetítésen, és a legnagyobb álmom, hogy egyszer találkozhassak velük. Azt az énemet viszont sikeresen legyőztem, hogy hamis álmokba kergessem magam olyan történetek megírásával, melyeknek nincs alapjuk és az egész tényleg csak kitaláció. Végre szeretnék elindulni valami fontosabb és értelmesebb dolog megalkotásához, és lassan ott tartok, hogy jobb, ha kinövök az illúziókból. Az 1D-ből soha nem fogok, szóval nyugalom.
      Kérlek ne vedd támadásnak azon mondatomat, hogy kinőttem belőlük, mert valószínűleg félreértetted a jelentését, amelyet közölni szerettem volna.
      Azért köszönöm, hogy az olvasóm voltál.
      xxx, Cynthia Tailor

      Törlés