2014. május 31., szombat

Helyzetjelentés + kérdőív

Drága olvasóim!

Tudom, hogy már sok ideje szünetelek, de sajnos még mindig szükségem van 1-2 hétre a ballagás miatt, és azért, mert készülök nektek egy meglepetéssel. Nem fogom elárulni, hogy mi az, de abban biztosak lehettek, hogy nem fogtok tőlem olyan könnyen megszabadulni, mert a történet tovább folytatódik! :) 
A vizsgáimon végre túl vagyok és azért elég büszke vagyok magamra, mert azt hittem, hogy zongorából például úgy meghúznak, hogy évet kell ismételnem, de egy hármassal megúsztam a dolgot. A szolfézs vizsgám 5-ös lett *büszkefej* és így az átlagom négyes, ami szintén egész jó - bár nem vagyok annyira megelégedve magammal. A hittan vizsgámon is átmentem, szóval a tanulós résszel végeztem, csak most még jön egy csomó másik program, amik miatt nem fogok tudni ideülni a géphez. 
Úgy van tervezve (részemről legalábbis), hogy 06.20-án felteszem a következő részt, amellyel remélem sikeresen megleplek titeket, valamint a vele járó másik hírrel is! :)

A második dolog, amiért ismét írtam nektek az az, hogy készítettem egy rövidke (5 kérdéses) űrlapot, amelyben pár dologgal kapcsolatban megvilágodohatok. Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre, arra, hogy ti miként látjátok ezt az egészet. Nem olyan nagy dolog az egész, de azért szeretnék megkérni mindenkit, hogy válaszoljon rájuk. Névtelenül kell kitölteni a kérdéseket, így még azt sem mondhatom majd, hogy "xy, ezt meg ezt írta". 

Köszönöm a türelmeteket, most már tényleg nem sok hiányzik! Hamarosan ismét itt leszek és boldogítalak majd titeket a hülyébbnél-hülyébb nyári sztorijaimmal! :) 

xxx. Cynthia T. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése