2014. május 10., szombat

Bejelentések

Drága Olvasóim! 


Sokat gondolkodtam a dolgokon.
Mint mindig, most is elérkezett az év vége, ami számomra most húzós, hiszen nyolcadik év vége, tele vizsgákkal és dolgozatokkal. Jelen pillanatban számomra a legfontosabb a zongora és szolfézs alapvizsgám letétele, a javítás fizikából és matekból, valamint a bérmálkozás és a ballagás, ami még előttem áll. Akik voltak már a helyzetemben, szerintem megértik, hogy nincs olyan sok időm; akik pedig még fiatalabbak, ők, majd megértik pár év múlva. 
Ezen okok miatt úgy döntöttem, hogy egy ideig nem fogok részeket hozni. Nem hinném, hogy lenne elég időm a dologra; silány munkát pedig nem szeretnék kiadni a kezeim közül, mert szeretném, ha ezzel a blogommal vinném is valamire. Ezért addig, amíg nem leszek képes legalább hetente hozni a részeket, addig Szünetelek. 

Sajnálom, hogy így kellett döntenem, de nektek is jobb, ha tudjátok, hogy miért is nem érkeznek fejezetek. A megértés köszönöm, ígérem, hogy visszatérek és nem merül majd feledésbe a blog. 


A második bejelenteni valóm, hogy szörnyen büszke vagyok rátok! Tól léptük a 10.000 megtekintést, ami számomra egy nagy szám, mert az előző blogommal csak másfél év után értem el ezt az eredményt. Komolyan csodálatosak vagytok, Imádlak Titeket! Köszönöm a feliratkozókat is, és a rendszeres kommenteket, komolyan örömet szereztek nekem minden szóval! :)

Hamarosan ismét érkezem, próbálom az időpontot minél előbbre tenni, hogy ne kelljen sokat várnotok. 

xxx. Cynthia Tailor :)

2 megjegyzés:

  1. Megértem , hogy most nem tudod hozni a részeket mert az év vége mindig húzós .... Majd ha sinen leszel úgyis jelentkezel :)

    Sok sikert a zongora és szolfézs vizsgádhoz , és az összes többihez is !
    Akkor ... Várom a folytatást , bármikor is hozod :) !

    xx Kriszti xx

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Köszönöm szépen a megértést és a jókívánságokat! :) Komolyan sajnálom, de ez most így jött össze. Azért igyekszem gyorsan befejezni ezt a szünetet, de nem ígérhetek semmit. :/

    Puszi: Cynthia T. <33

    VálaszTörlés