2015. január 31., szombat

Késés

Drága Olvasóim! :)
Sajnálom, még mindig nem az új résszel jelentkezem, sajnos kések vele (nem hinném, hogy a hétvégén össze tudom hozni), de remélem, hogy a héten már tudok jelentkezni vele. Csupán szólni akartam, hogy ne higgyétek azt, hogy eltűntem, csak javítanom kell fizikából (hahaha, 1/2 témazáró nem épp a legjobb) és minden tanár bekeményített, valamint még szokjuk az új órarendet - mert miért ne cserélnék ki félévkor az egészet? Viszont, érkeztem nektek egy kis ízelítővel, hogy felcsigázzam az érdeklődéseteket, és, hogy gondolkodhassatok azon, hogy vajon mivel készülök nektek megint. Szeretném ezt a részt jól megírni, érthetően és izgalmara, mert ez lesz a csúcspont kezdete, innen fog kiindulni a továbbiakban minden. 

A rész címe: Rendőrség

"- Igen. Ön pedig... - Kínos helyzet volt, ugyanis Liam nem mondta meg a nő nevét, így nem tudtam, hogy hogyan szólítsam, de szerencsémre mosolyogva kisegített.
- Dr. Cole, vagy, ahogy itt Londonban ismert voltam: Dr. Zore.
- Nagyon örülök, hogy megismerhetem, hatalmas reményeket fűzök önhöz, asszonyom.
- Még nem biztos, hogy tudok segíteni, de mindennel megpróbálkozom."

Csupán ennyi lenne a dolog, azért rövid, mert sok minden megtudható belőle és szerintem ennyi elég ahhoz, hogy következtetéseket vonjatok le az előző részeket áttanulmányozva. 
Sietek amennyire csak tudok, és hamarosan jelentkezem, immár a teljes és szuperül megírt új résszel. Még egyszer elnézéseteket kérem, 
Cynthia Tailor. ♥

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Semmi baj. Én akár 1 hónapot is várnék az új részre, hogy tudjam mi lesz ennek a történetnek a vége.
    Sok sikert a fizika javításához.
    Puszil Dóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :)
      Köszönöm szépen, azt, hogy megérted a helyzetem. Örülök neki, hogy ezek szerint ennyire tetszik a történet, hogy szívesen kivárod a folytatást. :) Köszönöm szépen; megpróbálom kijavítani azt a csúnya jegyet :D
      Ölel,
      Cynthia T. ♥

      Törlés