2014. április 25., péntek

6. díj

Köszönöm szépen a díjat Bridgit Maliknak! :) Ezer hála érte *.*


10 dolog magamról :
1. Szeretem a Violettát.
2. Sok zenéjét hallgatom a sorozatnak. 
3. Most is az szól a laptopomból.
4. A tavaszi szünetem király volt! :D
5. Idén fogok bérmálkozni.
6. Szintén idén ballagok.
7. Egy csomó vizsga áll előttem ://
8. Nem győzöm kivárni, hogy megérkezzen a felvételi papír. 
9. Nagyon örülök a díjnak! :)
10. Nem tudok mást írni..

10 válasz:

1. Olvasod a blogom? Nem :/
2. Ki a kedvenc 1D tagod? Niall, de mindegyik fiút szeretem valamiért! :) 
3. És miért? Imádom a hangját *.*
4. Láttad már a This is Us-t? Igen láttam. Amikor először vetítették akkor már ott ültem a sorok között :D
5. A szüleid szerint melegek a fiúk? Nem szoktak véleményt nyilvánítani róluk.
6. Van Directioner barátod?  Directioner barátnőim vannak csak :)
7.  Milyen nyelven tanulsz? Angolul, de jövőre franciául is fogok ;)
8. Milyen színű a szemed? Attól függ. Néha fakó kék, olykor szürke, de a múltkor például halvány zöld volt. Még magam sem értem a dolgot, de mindegy :D 
9. Van állatod? Két teknősöm :3
10. A testvéred (ha van , ha nincs más rokon) szereti az 1D-t?  Nem, nem szereti :/

10 kérdés: 

1. Nézed a Violettát?
2. Milyen zenéket szoktál hallgatni? 
3. Mit gondolsz miért van annyi hajléktalan Mo-n?
4. Ha módodban állna, miként segítenél azokon az embereken, akik kukázásból élnek?
5. Gondolkodtál már azon valaha, hogy esetlegesen te is lehetnél az otthontalanok között?
6. Szoktál zenét hallgatni írás közben? 
7. Milyen rendszerességgel hozod a részeket a blogjaidban?
8. Általában mennyi időt szánsz az írásra?
9. Mi a kedvenc filmed?
10. Kaptál már röhögőgörcsöt?
10 blog akiknek küldöm: csak 2-nek szeretném tovább küldeni!
Opposite Attract

Only a camp... or not?

2 megjegyzés: